Webáruház készítés profi csapattal profin

webaruhazkeszitesSOHA NEM LESZ TÖKÉLETES! Igen, ez a szomorú hírem mert nem lesz olyan állapot amikor tökéletes lesz. Mindig lesz olyan funkció amit fejleszteni lehetne, minden funkció optimalizálható és az egész webáruház készítés frissíthető és modernizálható. Éppen ezért ne várj a tökéletes állapotra, javaslom az alapok legyenek meg tölts fel termékeket és indulj el. Utána ha elindult és már érkeznek a megrendelések ráérsz továbbfejleszteni a webáruház rendszered.A webáruház indítás költségei

A webáruház készítés előtt mindenki árajánlatokat kér vagy megnézi a fix csomag áras vagy a bérelhető webáruház rendszereket. A költséget nem csak ezek jelentik, mert a marketingre illik min. ugyanakkora összeget elkölteni.

Milyen költségek várhatóak?

  1. Vállalkozás indítás : A webáruház üzemeltetéshez alapítanod kell egy céget (BT vagy KFT). Az alapítás 100-150 ezer Ft között lesz. Az indításnál szükséged lesz ügyvédre is, érdemes vele megiratni az ÁSZF-et és az Adatvédelmi nyilatkozatot mert így kaphatsz egy kis kedvezményt.
  2. Webáruház fejlesztés : Ez a legfontosabb döntésed és költséged. Sokan spórolnak rajta és bérelhetőt indítanak, majd 2 hónap fejfájás és elérhetetlen ügyfélszolgálat után megkeresnek minket. Egyre több bérelhető webáruház tulajdonos dönt mellettünk és minden esetben pozitívan gondolnak vissza a jó döntésre. A webáruház fejlesztés komoly feladatok sora amit nem lehet félvállról venni. Egy jól megtervezett és megbízható webáruház rendszer kb. 250.000 – 500.000 Ft közötti összegből készíthető el. Vannak cégek akik 39.990 Ft-ot írnak ki a weboldalukra, de kb. 30 perc beszélgetés után ráraknak még 300 ezer ft-ot… Vigyázz a csalókkal, mert könnyen előfordulhat, hogy kifizeted az összeget de nem lesz jó és a cég elérhetetlenné válik, a pénzt se fizeti vissza mert jól tudja ilyen alacsony összegért nem viszed bíróságra az ügyet. Legutóbb egy ruhanemű webáruházzal jártunk így, hogy kifizettek 200.000 Ft-ot egy soha el nem készülő használhatatlan webáruház rendszerre és újra kezdték velünk (200.000 Ft-ot vesztettek el). A webshop persze már elkészült és hozza szépen a megrendeléseket :-)
  3. Marketing : Az egyik ügyfelünk “feneketlen kút”-nak nevezte ami részben igaz is, de elmagyarázom miért jó ez neked. Képzeld el, hogy a célcsoportod egész nap Facebook-on tartózkodik és tudod a demográfiai leírásukat is. Ezekkel az információkkal lézerpontosan tudjuk becélozni őket és elindul a kampány. Mérjük mennyi kattintást “vásároltunk” hirdetéssel és azt is mérjük mennyi megrendelés született a kattintásokból. Így látni fogjuk mennyibe kerül egy megrendelés vagyis egy vásárló megszerezése neked. Ha ezt látjuk akkor elkezdjük növelni a napi marketingre költött összeget és figyelünk rá, hogy a megrendelés megszerzésének költsége ne emelkedjen. Egyszerű matematika, hogy ha így emeljük a marketingre fordított hirdetési összeget, akkor egyenes arányosan növekszik a bevétel és a profit. Példa : 1.000 Ft helyett 10.000 Ft-ra emeljük Adwords napi limitet és így a 10.000 Ft helyett 100.000 Ft lesz a napi forgalmad…
  4. Munkaidő : Amit sokan nem számolnak, pedig ez is egy valuta. Minden egyes órád amit ezzel töltesz fontos és éppen ezért ez is költség neked. Elveszed a családodtól a drága időd ami probléma, de ha ez segít fellendíteni a forgalmad és kifizetődik akkor a család is megfogja érteni. Azonban ehhez mérned kell mennyi időt töltesz el a webshopoddal naponta. Amikor majd számolod a profitod és levonod a költségeid a bevételedből, akkor ezeket az órákat is le kell vonnod mert így látod csak tisztán a profitod mértékét.

Leave a Reply